Agnieszka Świst-Kamińska – coolhunterka i style coach
Przeczytasz w 3 minuty

Agnieszka Świst-Kamińska – coolhunterka i style coach

Agnieszka Świst – Kamińska jest absolwentką prestiżowego Londyńskiego Uniwersytetu Central Saint Martins University of the Arts i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej. Ukończyła też liczne kursy w zakresie stylizacji męskiej i kobiecej z Akademią wizerunku Osa, Lekcją Stylu Ani Męczyńskiej oraz warsztaty stylizacji Glamour. Jako freelancerka współpracowałam z redakcją InStyle oraz współtworzyła sesje zdjęciowe z gwiazdami polskiego show-biznesu. Jako stylistka uczestniczyła w realizacji największej modowej imprezy w Polsce, jaką jest Fashion Week w Łodzi.

Kobieta sukcesu wprowadza na polski rynek pracy nowy zawód i organizuje wykłady na temat coolhuntingu. Pojęcie to pojawiło się po raz pierwszy w latach 90. XXw. w odniesieniu do coolhunterów czyli łowców trendów. Coolhunterzy przede wszystkim dokładnie obserwują wybory konsumentów nie tylko w zakresie mody, ale również motoryzacji, elektroniki, dekoracji wnętrz, usług, designu itp. Następnie analizują i kreują najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców poprzez reklamę, nowe produkty oraz poszerzenie grupy docelowej. Z usług coolhunterów korzysta niezliczona ilość firm, które chcą jak najefektywniej wyprzedzać rynek. Wśród nich są takie marki jak: Reebok, Bacardi, Burberry, Nestle, Samsung.

– Kurs coolhuntingu pokaże ci zarówno teoretyczną, jak i praktyczną stronę zawodu. Dowiesz się tego, jaka jest różnica między coolhunterem a trend–setterem. Zaciekawi cię komercyjne życie Warszawy. Miasto stanie się dla ciebie źródłem inspiracji, odkryjesz nowe miejsca nieoznaczone w przewodnikach, przyjrzysz się kulturalnej, modowej i kulinarnej stronie miasta – Agnieszka Świst-Kamińska z pasją opowiada o nowych szkoleniach.

Wykłady na temat coolhuntingu pozwalają zrozumieć, jakie mechanizmy zachodzą w relacjach konsumenta z produktem. Dzięki znajomości tego pojęcia można nie tylko wnikliwie analizować otoczenie, ale również wyciągać wnioski z tych badań i przewidywać nadchodzące trendy. Coolhunter to nie tylko zawód, ale również wyzwanie.

Agnieszka Świst-Kamińska organizuje również warsztaty z zasad dress code`u biznesowego, stylizacji męskiej i kobiecej, a także indywidualnego doboru kolorów oraz dodatków. W zależności od potrzeb klienta oferuje rożne formy pracy nad zmianą wizerunku. Pomaga jej w tym efektywna współpraca z najlepszymi specjalistami takimi jak: fryzjer, kosmetyczka, stomatolog, trener personalny, dietetyk. Style coach zaprasza także do zgłaszania się na konsultacje z zakresu savoir-vivre`u.

– Celem mojej pracy jest doradztwo osobiste w zakresie stylizacji i kreowania nowego wizerunku. Doradzam moim klientom, jak korzystać z mody i sięgać po to, co jest najlepsze dla nich samych. Do osób, które stylizuję, podchodzę indywidualnie – stwierdza doradca ds. wizerunku.

Style coach wprowadza swoich klientów w świat marek modowych i umożliwia im kontakt z najlepszymi projektantami. Dzięki konsultacji z Agnieszką Świst-Kamińską można odmienić swoje życie, wzmocnić pewność siebie i odkryć wyrafinowany świat mody w najlepszym wydaniu.

Zapraszamy do lektury bloga www.szkolameskiegostylu.pl/blog oraz na stronę internetową www.agnieszka-kaminska.com , gdzie można znaleźć wiele ciekawych informacji na temat coolhuntingu, dress code`u biznesowego, a także stylizacji kobiecych oraz męskich.

Agnieszka Świst-Kamińska - absolwentka Uniwersytetu Central Saint Martins University of the Arts w Londynie oraz Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej. Pierwsza w Polsce coolhunterka i style coach. Założycielka Szkoły  Męskiego Stylu. Agnieszka Świst-Kamińska rozpoczęła swoją przygodę z coolhuntingiem podczas studiów w Londynie. Kierunek ten pojawił się w latach 90. XXw. w Ameryce w odniesieniu do cool hunterów, czyli łowców trendów i jest obecnie nieodłącznym elementem działu marketingu i PR. Agnieszka Świst-Kamińska jako doświadczona coolhunterka umożliwia stworzenie kreatywnej, a zarazem spójnej kampanii reklamowej i produktowej. Zajmuje się obserwacją potrzeb konsumentów w celu osiągnięcia zamierzonych celów sprzedażowych. Swoimi działaniami wspiera ona nie tylko nowo powstałe marki, ale również te, które funkcjonują na rynku od kilkunastu lat i wymagają odświeżenia wizerunku. Sekunduje także firmom nastawionym na optymalizację swoich działań zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Pierwsza coolhunterka w Polsce bierze pod lupę wybory konsumentów w dziedzinach takich jak: moda, motoryzacja, elektronika, dekoracja wnętrz, usługi, design itp. Jako profesjonalny łowca trendów pełni ona rolę doradcy, pomagając firmom w podjęciu właściwych decyzji odnośnie wprowadzenia na rynek nowych produktów oraz prezentując innowacyjne rozwiązania przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii reklamowych.  Stworzona przez nią Szkoła Męskiego Stylu ma za zadanie poszerzać wiedzę na temat produktów luksusowych, otwierać mężczyzn na inny sposób myślenia oraz wzmagać w nich ciekawość w dziedzinie dobrego smaku, stylu oraz sztuki życia. Misja Szkoły Męskiego Stylu to podniesienie poziomu wiedzy m.in. o etykiecie biznesowej i umiejętności jej praktycznego zastosowania. Wykorzystanie zdobytych tam informacji owocuje zwielokrotnieniem biznesowych kontaktów zarówno w kraju, jak i za granicą. Szkoła Męskiego Stylu to miejsce, gdzie można wymienić się opiniami oraz doświadczeniami.
Agnieszka Świst-Kamińska – absolwentka Uniwersytetu Central Saint Martins University of the Arts w Londynie oraz Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej. Pierwsza w Polsce coolhunterka i style coach. Założycielka Szkoły Męskiego Stylu.
Agnieszka Świst-Kamińska rozpoczęła swoją przygodę z coolhuntingiem podczas studiów w Londynie. Kierunek ten pojawił się w latach 90. XXw. w Ameryce w odniesieniu do cool hunterów, czyli łowców trendów i jest obecnie nieodłącznym elementem działu marketingu i PR. Agnieszka Świst-Kamińska jako doświadczona coolhunterka umożliwia stworzenie kreatywnej, a zarazem spójnej kampanii reklamowej i produktowej. Zajmuje się obserwacją potrzeb konsumentów w celu osiągnięcia zamierzonych celów sprzedażowych. Swoimi działaniami wspiera ona nie tylko nowo powstałe marki, ale również te, które funkcjonują na rynku od kilkunastu lat i wymagają odświeżenia wizerunku. Sekunduje także firmom nastawionym na optymalizację swoich działań zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Pierwsza coolhunterka w Polsce bierze pod lupę wybory konsumentów w dziedzinach takich jak: moda, motoryzacja, elektronika, dekoracja wnętrz, usługi, design itp. Jako profesjonalny łowca trendów pełni ona rolę doradcy, pomagając firmom w podjęciu właściwych decyzji odnośnie wprowadzenia na rynek nowych produktów oraz prezentując innowacyjne rozwiązania przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii reklamowych.
Stworzona przez nią Szkoła Męskiego Stylu ma za zadanie poszerzać wiedzę na temat produktów luksusowych, otwierać mężczyzn na inny sposób myślenia oraz wzmagać w nich ciekawość w dziedzinie dobrego smaku, stylu oraz sztuki życia. Misja Szkoły Męskiego Stylu to podniesienie poziomu wiedzy m.in. o etykiecie biznesowej i umiejętności jej praktycznego zastosowania. Wykorzystanie zdobytych tam informacji owocuje zwielokrotnieniem biznesowych kontaktów zarówno w kraju, jak i za granicą. Szkoła Męskiego Stylu to miejsce, gdzie można wymienić się opiniami oraz doświadczeniami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.