Przeczytasz w 2 minuty

Dobra firma ma głowę do pomagania

XVIII edycja Konkursu „Dobroczyńca Roku”

Ruszyła XVIII edycja Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Do 13 stycznia 2015 r. firmy, organizacje pozarządowe oraz fundacje firm mogą składać wnioski na stronie www.dobroczyncaroku.pl. Zwycięzców poznamy w maju 2015 r. podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie. Konkurs służy promocji dużych, średnich i małych firm zaangażowanych w rozwój lokalnych społeczności oraz upowszechnianiu informacji na temat form współpracy organizacji pozarządowych ze środowiskiem biznesu.

Nasz Konkurs od 18 lat nagradza duże i małe firmy, które niezależnie od swojego wieku, dojrzale angażują się na rzecz swojego otoczenia, dbają o klientów, fanów swojej marki, dostawców, a przede wszystkim o swoich pracowników. To firmy, które mają głowę do pomagania i wiedzą, jak dobro czynić cały rok.  – mówi Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce

Kto może zostać „Dobroczyńcą Roku”?

W Konkursie mogą wziąć udział zarówno duże, jak i małe firmy, w zależności od kategorii. Zgłoszenia mogą być przesłane przez organizacje pozarządowe, pracowników zgłaszanej firmy lub jej kierownictwo. Wystarczy przeczytać regulamin i wypełnić elektroniczny wniosek zgłoszeniowy na stronie www.dobroczyncaroku.pl.

Kategorie konkursowe:

1. Projekt społeczny – firmę zgłasza organizacja pozarządowa.

2. Strategia społecznego zaangażowania – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

3. Wolontariat pracowniczy – firmę zgłaszają jej pracownicy lub firma zgłasza się sama.

4. Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

5. Zaangażowanie lokalne – firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie.

Procedury

Każde zgłoszenie zostanie ocenione przez ekspertów. To oni wskażą najlepsze zgłoszenia, a spośród nich Kapituła Konkursu wybierze laureatów w kategoriach „Strategia społecznego zaangażowania” oraz „Zaangażowanie lokalne”, a także finalistów w kategorii „Projekt społeczny” i „Wolontariat pracowniczy”, „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu”, którzy wezmą udział w otwartym głosowaniu online w marcu i kwietniu 2015 r.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY.

Partnerem technologicznym jest Code&Pepper. Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: Maga, BussinessWomen&Life.yn Manager, Purpose, CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie, Bussiness Women & Life.

1-grafika DR-2015 gru 2014

DR-2015 stopka wniosek + adres z logotypami 1000x336 gru 2014

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.